Kom je er zelf niet helemaal uit?
Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder.
Snelste reactie
WhatsApp
App ons even!
Voor de snelste hulp, direct op je telefoon. Reactie binnen 2 uur.
E-mail
Liever een e-mail? Kan ook.
Duurt ietsje langer.
Reactie binnen 1-2 werkdagen.
Nog vragen? Misschien vind je hier al een antwoord
Ben je op zoek naar extra uitleg over energiecontracten, dynamische en variabele tarieven? Of wil je gewoon weten hoe je termijnbedrag werkt?
Lees dan de Energiek blogLast van een storing of heb je een klacht?
Gas- of stroomstoring?
Daar wil je natuurlijk snel van af. Kijk voor een overzicht van actuele storingen op gasenstroomstoringen.nl
Storing melden
Gas- of stroomstoring melden? Dat kan 24 uur per dag via het nationale storingsnummer.
Heb je een klacht?
Dan willen we daar graag alles over horen. Zodat we snel een goede oplossing voor je kunnen vinden.