Alarmcentrale

Vergoeding Energiek zorgverzekering 2015

  1. Wat doet de alarmcentrale?
  2. Geen vergoeding vanuit Energiek Basisverzekering in 2015
  3. Vergoeding vanuit aanvullende verzekeringen in 2015
  4. Geen wettelijke eigen bijdrage
  5. Geen eigen risico
  6. Hoe kun je de alarmcentrale bereiken?

Let op: op deze pagina staat een verkorte weergave van de vergoeding. Je kunt alleen rechten ontlenen aan onze verzekeringsvoorwaarden (pdf).

1. Wat doet de alarmcentrale?

De alarmcentrale van Energiek helpt je als je zorg in het buitenland nodig hebt. Onze medewerkers regelen de noodzakelijke zorg helpen je bij het vinden van een ziekenhuis of andere zorgaanbieder. Ook kun je informatie krijgen over de vergoeding van zorg in het buitenland.

2. Geen vergoeding vanuit Energiek Basisverzekering in 2015

Vanuit de Energiek Basisverzekering heb je in 2015 geen recht op hulp en advies van de Energiek alarmcentrale.
 

Zorgverzekering Vergoeding 2015
Energiek Basisverzekering geen

3. Vergoeding vanuit aanvullende verzekeringen in 2015

Met onze aanvullende verzekeringen heb je in 2015 recht op hulp en advies van de Energiek alarmcentrale.
 

Aanvullende verzekeringen Vergoeding 2015
Energiek Start 100%
Energiek Extra 100%
Energiek Plus 100%
Energiek Top 100%

4. Geen wettelijke eigen bijdrage

Er geldt geen wettelijke eigen bijdrage voor hulp van de alarmcentrale.

5. Geen eigen risico

Je hebt geen eigen risico voor zorg uit de aanvullende verzekeringen.

6. Hoe kun je de alarmcentrale bereiken?

Ben je voor een tijdelijk verblijf in het buitenland en heb je zorg nodig? Neem zo snel mogelijk contact op met onze alarmcentrale. Het liefst binnen 24 uur.

Je kunt de alarmcentrale 24 uur per dag, 7 dagen per week bereiken via: +31 (0570) 687 044. E-mailen kan ook. Stuur een e-mail naar: alarmcentrale@energiek.nl. Het faxnr. van de alarmcentrale is +31 (0)570 687 022.

< Overzicht vergoeding zorgverzekering